tänää ku oltii pelaamas ni mulle tuli hirvee olo.
hallissa soi jenni vartiainen - tuhannet mun kasvot
sit siel oli iha sikana porukkaa.. :/ ja se yksi henkilö joka muutti mun elämän.
josta pääsin yli. josta välitin iha vitusti.
josta välitän edellee.

kun sua tervehdin,
se myös hyvästin sisältää.
:< mulle tuli ikävä sitä aikaa. sitä aikaa ku menin aina nukkuu ja en kelannu
mitää ja ketää muuta ku sua. sä olit mulle se tukipilari, ainaku meni huonosti
ni kerroin sen sulle. sä et dissannu ikinä, sä yritit aina auttaa. ja mä paska vaan
sun taakkaas tein raskaammaksi. sul oli omii huolii myös, tiedän sen. mut sanoit
et sulle on tärkeempää se et muil menee hyvi. sä et tiedä kuinka paljo mulle
merkitsi joku pieni asia. tekstari, tai ees joku katse koulus. mä en tiedä mitä olisin
tehny, jos mulla ei ois ollu sunlaista kaverii. mulla oli mahollisuus mut päästin
sen menemään. tajusin liian myöhään.
mä en tiedä mistä sulla riitti jaksamista auttaa vaa muita.
ku tiesin et en oo ainut joka susta piti ja joka sulle kerto huolii.
mä olisin voinu tehä mitä vaa sillo sun puolesta.
sanoinki sulle et tärkeintä ois et sul o hyvä elämä. sä olisit ansainnu sen.
ja sä ansaitset sen edelleen. sä pelastit niiin monta mun huonoo päivää.

mä olin sulle joskus tosi kohtuuton.
vaadin sulta ihan liikaa. ja ymmärrän sua. mä valitin sulle, sit ku oli huono
päivä auoin sulle. ja en ois sitä saanu tehä. halusin et sun itsetuntos olis
kohillaan, koska tiesin ja tiedän edelleen et sä pystyt iha mihin vaan mitä tahot.
sul on unelmii ja haluisin et saisit ne toteutettua. oikeesti.

me ollaan kavereita. oot nii sairaan ihana tyyppi ja oon nii onnelline ku oon saanu
suhu tutustuu. sä oot ni ilonen persoona, ja hymyilet ja hypit ja naurat. näyttää
et sä osaat nauttii siit pienest mitä sulle annetaan. tiedän et sullaki on hankalaa,
ainaki ollu, toivon et sulla menis hyvin. ei olla aikoihi puhuttu, niinku sillo kevääl
ja kesäl. mä kaipaan oikeesti sitä aikaa, ku ainaku ajattelinki sua ni tulin hyvälle
tuulelle. olin ni ujo sun seurassas. nyt oot mulle yks kaveri, muiden joukossa.
tai niin kaikki luulee. sä oot oikeesti mulle tärkeempi ku usee mun muu kaveri.
vaikket sitä arvaakkaan, tiedäkkään. en ite myönnä sitä itellenikää.

toivottavasti ollaa aina kavereita.
ps. <3

koita poika jaksaa
minne ikinä meetkin
toivotan hyvää matkaa